New Online Shopping website
www.isukabeli.com @follow on facebook isukabeli.com

Need Web Site?
Looking for bestprice?
Email at kyo2work@gmail.com
Cari Kaftan, Maxi & Abaya Eksklusif ?
Call 0123474033 Hari ini !
Saya pembekal Handphone baru
dan terpakai. Call 0123474033

Drama Siri Julia Juli

Artist : Misha Omar

Song : Adam & Hawa (lagu tema Julia Juli)

Download : click here


Julia Juli arahan Adam Hamid memaparkan kisah kehidupan golongan bangsawan, dengan memfokuskan kepada kehidupan tiga beradik - Jula, Juli dan Julu - juga puteri kesayangan Raja Zamrud dan Permaisuri Berlian dari kayangan.

Julia Juli adalah kisah mitos kayangan pertama yang diperkenalkan dalam slot ini. Kami sedar ada kisah mitos yang dipaparkan mungkin mempunyai tanggapan negatif melalui kewujudan alam kayangan, ghaib, manusia terbang dan sebagainya. Bagaimanapun, ia hanya untuk tujuan hiburan semata-semata. Namun, jalan ceritanya juga antara lain mempunyai maksud pengajaran berguna dan boleh dicontohi penonton.

Julia Juli mengisahkan kehidupan Juli sebagai seorang kakak sulung yang taksub kepada dunia fesyen dan kecantikan. Beliau dipaksa berkahwin dengan Putera Andika yang tidak disukainya lalu mengambil keputusan untuk lari ke bumi. Di bumi, Juli bertemu Arif, seorang perunding fesyen kaya yang terpikat dengan kecantikannya.

Dua adik perempuannya, Jula dan Julu diutus ayahanda mereka ke bumi untuk mencari Juli dan membawanya pulang ke kayangan.

Anda boleh tonton siaran Julia Juli menerusi slot Lagenda sepanjang Isnin hingga Khamis, jam 4.30 petang, hanya di TV3.

0 Responses to “Drama Siri Julia Juli”

Post a Comment



www.loadpoint.blogspot.com