New Online Shopping website
www.isukabeli.com @follow on facebook isukabeli.com

Need Web Site?
Looking for bestprice?
Email at kyo2work@gmail.com
Cari Kaftan, Maxi & Abaya Eksklusif ?
Call 0123474033 Hari ini !
Saya pembekal Handphone baru
dan terpakai. Call 0123474033

Senaman Otromen - Saje je nak ceriakan suasana ;>

Askm semua. Sory la saya tak ada update yang bagus2 buat masa ni... nak update boleh, tapi kalau boleh nak yang original sket - lain dari blog lain. Ini ada video yang agak lucu nak saya kongsi bersama. "Video Senaman Otromen" hehhee - Video ni kiriman Uncle saya..dia boss nestle (hahhahhahaa) .. Apa pun tujuan saya cuma nak ceriakan sikit kelesuan puasa. Ibadah tetap jalan dan kita semua mesti ceria selalu - CHAYOOO!



Kalau rasa nak download boleh klik kat sini

3 Responses to “Senaman Otromen - Saje je nak ceriakan suasana ;>”

  1. # Blogger Zhoe Wynz

    bagus snaman nieh... bagus tuk kesihatan jiwa ehhehe  

  2. # Blogger Laxmana

    Salam...

    MY QUOTE OF THE DAY :
    "Hal yang terbaik adalah tidak merasa takut akan apapun, kerana kita adalah DUTA DARI KEBENARAN, dan segala hal yang palsu (maya) pasti hilang cepat atau lambat. Itulah semua yang harus anda percayai" -peace-  

  3. # Blogger Unknown

    makhluk asing dari plenet maner nie, aku sampai menggigil2 nak tulis komen tengok 3 otromen nie.

    ;-)  

Post a Comment



www.loadpoint.blogspot.com